Loading...
We use cookies to make the website work as you would expect.
We also use cookies to track analytics, show display ads, and improve our product.
Please click accept below to accept our privacy policy.
Home / Lyrics / Familia Lima / Só Os Loucos Sabem
Learn Portuguese with lessons based on similar songs!
These English lyric translations are not yet verified.
Loading...
Loading...
Mano zk
Mano zk
Um novo ciclo, 2019
A new cycle, 2019
Beat do dreadz
Beat of dreadz
Verse 1
Esperançoso, pouco preguiçoso, eu nunca leso
Hopeful, lazy little, I never lese
Loading...
Rezo e agradeço pela morte dos meus egos
I pray and thank you for the death of my egos
Merecedores somos, qual caminho nós seguiremos?
Deserving of us, which way will we go?
Uma luz no fim do túnel, agradeça, deus tá vendo
A light at the end of the tunnel, thank you, God you see
Esqueça, manda embora pensamentos ruins
Forget it, send away bad thoughts
Loading...
Loading...
Morrer é um fator, irmão, e não será o fim
Dying is a factor, brother, and it won't be the end
No final da caminhada, caminho com jesus
At the end of the walk, I walk with Jesus
Minha mãe me deu a luz perante o criador
My mother gave birth to me before the creator
E no caminho da luz eu aprendi a ser amor
And in the way of light I learned to be love
Loading...
É tão lindo sorrir e demonstrar sentimento
It's so beautiful to smile and show feeling
Tudo que é verdadeiro se encontra no amor
All that is true lies in love
Amar e respeitar, respeitar e amar
Love and respect, respect and love
Ser humilde e perdoar pra receber o perdão
Be humble and forgive to receive forgiveness
Loading...
Loading...
Procure o que é bom muito além da matéria
Look for what's good far beyond matter
Num mundo de ilusão tu morre e não arrecada
In a world of illusion you die and don't collect
Desapegue agora, levante suas mãos
Let go now, raise your hands
Busque conexão, faça uma oração
Seek connection, say a prayer
Loading...
Que tudo irá dar certo, e afastará todo mal
That everything will work out, and it will drive away all evil
Pássaros cantarão a voz da natureza
Birds will sing the voice of nature
Respire fundo, e sinta toda essa pureza
Take a deep breath, and feel all this purity
A força vem da terra, de pedras e cachoeiras
Strength comes from the earth, from stones and waterfalls
Loading...
Loading...
Salamandras do fogo
Fire salamandas
A ti peço licença pra manter a chama acesa
I'm asking you to keep the flame burning
Servir é uma missão
Serving is a mission
Maldade eu não tenho, me afasto da vibração
Evil I have not, I move away from the vibration
Loading...
Pra não desequilibrar o despertar do poder
Not to unbalance the awakening of power
Que tá dentro da sua mente, somente basta tu crer
That's inside your mind, all you have to do is believe
Lutando contra o karma, justiça infalível
Fighting karma, infallible justice
Zero grau no limite zero, minha vida em um novo ciclo
Zero degree at zero limit, my life in a new cycle
Loading...
Loading...
Tô firme pra não cair diante tanta maldade
I'm firm not to fall before so much evil
Pela cidade vejo, selva de pedra, é o que dizem
Through the city I see, stone jungle, that's what they say
Disfarce mais que perfeito pagar de cidadão de bem
Disguise more than perfect pay of good citizen
Malandro se dando bem, e o povo se dando mal
Rascal getting along, and the people getting sick
Loading...
No golpe caiu de novo, e não caiu na real
In the blow fell again, and did not fall into the real
Abre os olhos irmão, tenha uma visão ampliada
Open your eyes brother, have a magnified vision
Percepção necessária, a correria não para
Necessary perception, the rush not to
Cada qual no seu corre e o mundo gira dinheiro
Each in his runs and the world turns money
Loading...
Loading...
Perde o valor, compro e vendo, e nós fazendo dinheiro
Loses value, Buy and sell, and we make money
Se mantendo distante da zona de perigo
Staying away from the danger zone
Do sofrimento o aprendizado, certo pelo certo sigo
From suffering to learning, right by the right follow
Felicidade no olhar e um drink pra brindar a vida
Happiness in the eye and a drink to toast life
Loading...
E na rua sem saída encontrei o caminho
And on the street with no way out I found my way
Dando a volta por cima, triste é ver os maninho na mema
Turning around, it's sad to see the little man in the mema
Trocando momentos com a família pra usar a crema
Exchanging moments with family to use the crema
Quebrando o próprio prato que cheira
Breaking the very dish that smells
Loading...
Loading...
Tão de bobeira, aí, eu tô pelo rap
So silly, then, I'm for rap
Minha vida é papo reto, poucas ideia pra ideinha de muleque
My life is straight talk, few idea to the ideinha de muleque
Eu venho de outro mundo, tentando entender minha vida
I come from another world, trying to understand my life
Cada dia, cada ciclo, cada verso, poesia todo dia
Every day, every cycle, every verse, poetry every day
Loading...
Maresia, onde acontece a magia, charlie brown dizia
Maresia, where magic happens, Charlie Brown said
'só os loucos sabem', cada louco na sua loucura
'only the crazy know,' every madman in his madness
Onde só o thc me fez eu me sentir um alien
Where only thc made me feel like an alien
Avançado no tempo, a todo tempo o tempo fecha
Advanced in time, all the time closes
Loading...
Loading...
Dificuldades na selva, firme e forte tipo pedra áspera
Difficulties in the jungle, firm and strong rough stone type
Tipo pedra áspera
Rough stone type
Eu sigo firme e forte, eu sigo firme e forte
I follow firm and strong, I follow firm and strong
Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC, Tratore
Alexandre Magno Abrao, Thiago Raphael Castanho
Learn Portuguese with lessons based on similar songs!
Apple and App Store are trademarks of Apple Inc.
Google Play and the Google Play logo are trademarks of Google LLC.
MORE FAMILIA LIMA
Loading...
Loading...Loading...
Loading...
Loading...Loading...
Loading...
Loading...Loading...
Loading...
Loading...Loading...
Loading...
Loading...Loading...
Loading...
Loading...Loading...
Loading...